Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Midsommar.....

Av Therese Hedentorn - 24 juni 2012 02:00

Nu e vi på hem från Lysekil och vi har haft en kanon kväll! Lite väl tidigt att åka hem men men va gör man inte för tanterna so E med ;-) Denna midsommar har vart toppen, igår Liseberg och idag crusingen i Lysekil.. Barnen glada= mamma glad <3 Nu är det hem och sova ruset av sig för imorgon e det upp tidigt med ungar och natt jobb :-/Sug och svälj trevlig helg!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedentorn - 9 juli 2012 15:16

Sitter här på loftgången och tar mig en cigg.. Sicket göttväder det är GILLA!! Vilket sket helg jag har haft, är nämligen dålig. Allt började i fredags... Mådde illa, yrsel och en jävla huvudvärk. Spydde som en gris på natten och dagen efter kom...

Av Therese Hedentorn - 1 juli 2012 18:07

Idag är det söndag och det innebär att min älskling kommer hem från Värmland <3 Haft en fantastisk mycket helg med min barn. Basse har givetvis passat på att sova bredvid mammsen ;) <3   Imorgon e det jobb/fritids/dagis igen :( men snaa...

Av Therese Hedentorn - 29 juni 2012 00:37


Jag har vart otroligt dålig på detta med att blogga, men ni ska veta att jag vill så gärna skriva varje dag men ni vet hur det är man har alltid nån ursäkt och annat att göra :( Ska än en gång göra ett försök att skriva nån rad varje dag! Men jag...

Av Therese Hedentorn - 3 november 2011 02:20

Ser att det är hundra år sen jag blogga  :O Hmm vad har hänt sen sist?   Daniels pappa lämnade jordelivet den 22 augusti :( <3 Kan fortfarande knappt förstå, allt gick så fort.. Hoppas du har det bra där du är nu min underbara svärfar &lt...

Av Therese Hedentorn - 25 juli 2011 23:25

Nu har vi snart tittat klart på Frank Wagner och ska väl hoppa i bingen efter det..   Va på torp en sväng idag med mamma och Fanny bunny ;) Fick köpt ny bikini, klänning och ett nytt kubb och massa annan små krafs.   Foten känns bättre, for...

Presentation

Klocka

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Fösvunna barn

Besöksstatistik

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skriv en rad ;)


Ovido - Quiz & Flashcards